Kaikkihan rahaa haluavat, eikö niin? Mikä olisi parempi tapa tienata rahaa tekemättä töitä kuin uusi dynaaminen liiketoimintamalli, jossa on maailman paras vuotuinen kasvupotentiaali. Ja tietysti homma on täysin laillista, eihän tätä muuten miljoonat ihmiset maailmalla tekisi, jo vuodesta 1947!
Verkostomarkkinointia siis, suomeksi. Kaupan kassalla työskentelevä Sini ei voi sille mitään. Kun vanha koulututtu Janita ottaa yllättäen yhteyttä ja kertoo, miten on päässyt menestyksen makuun, mielenkiinto herää. Kalliit vaatteetkin sillä on. Eihän se työ kaupan kassalla mitään herkkua ole, päinvastoin, ja palkkakin on surkea. Ehkä DreamUS olisikin tie parempaan elämään.
Pauliina Suden kolmas kirja tarkastelee verkostomarkkinoinnin maailmaa. Ei tarvitse olla kovinkaan tarkkasilmäinen huomatakseen, että kirjan DreamUS on melkoinen pyramidihuijaus, mutta jokin siinä silti koukuttaa. Mikä saa Sinin kaltaisen täysijärkisen ihmisen mukaan?
Pyramidi on erinomainen kirja, jossa on paitsi tarpeellista ja WinCapitan vuoksi ajankohtaistakin kritiikkiä verkostomarkkinointia ja pyramidihuijauksia kohtaan, myös melkoisia yllätyksiä.